Uskoro se otvara natječaj „Promidžba na tržištima trećih zemalja“ namijenjen za vinare
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objaviti će sredinom ovog mjeseca Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023. za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja.
Svrha natječaja
Osnovni cilj mjere je povećanje promidžbe hrvatskih vina na tržištima trećih zemalja, a time i povećanje prodaje hrvatskih vina na tim tržištima. Mjera uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potrošnje hrvatskih vina. Promidžba na tržištima trećih zemalja odnosi se na vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s naznakom sorte vinove loze proizvedene u Hrvatskoj.
Prihvatljivi prijavitelji
Prihvatljivi prijavitelji mogu biti:
- stručne organizacije uključene u sektor vina
- organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina
- privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača
- sektorske organizacije uključene u sektor vina
- javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina osim korisnika Državnog proračuna i privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.
Prihvatljive aktivnosti
- oglašavanje u medijima na tržištima trećih zemalja
- odnosi s javnošću, promidžba i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promidžba imidža Hrvatske, promotivne prodaje te aktivnosti koje se odnose na odnose s javnošću
- izrada i distribucija promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
- sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja
- administrativni troškovi i troškovi osoblja.
Iznosi potpore
Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 250.000 EUR.
Intenzitet potpore
Razina potpore iznosi do 80% ukupno prihvatljivih troškova.